در این صفحه( آدرس- تلفن- شهریه) باشگاه های بدنسازی آراکس را مشاهده خواهید کرد
قابل توجه علاقه مندان به شرکت در کلاس اسپینیگ:

سالن های بدنسازی آراکس دوره های یک ماهه آموزش اسپینیگ برگزار می کند.

شهریه هر دوره 50 هزار تومان است. (12 جلسه در هر ماه)

ابتدا تماس بگیرید و از ساعت کلاس ها مطلع شوید.


برچسب‌ها: دوره اسپینیگ, کلاس اسپینیگ, کلاس ایروبیک آقایان, روش یسیار مفید کاهش وزن
+ نوشته شده در  شنبه بیست و پنجم آبان 1392ساعت 15:20  توسط  فرید افشار  | 

آدرس و تلفن شعبه های باشگاه بدنسازی آراکس

توجه : در صورت عضویت در هر شعبه می توان از شعبه های دیگر استفاده نمود (البته اول تماس بگیرید و پس اطمینان از باز بودن سالن به آنجا مراجعه نمایید)

آراکس نوبنیاد

آراکس یوسف آباد

آراکس امیرآباد

میدان نوبنیاد-خ صنایع ،روبروی بیمارستان چمران یوسف آباد -نبش خیابان ۵۷ امیر اباد شمالی-بین ۱۵ و ۱۶ دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران- سالن بدنسازی آراکس

۲۲۹۶۹۸۹۴-۵

۸۸۰۶۷۴۰۵-۶

۸۸۰۱۹۳۸۱

110 هزار تومان

100 هزار تومان

100 هزار تومان

صبح:بانوان/عصر:آقایان

فقط آقایان

صبح:بانوان/عصر:آقایان

پارکینگ دارد

پارکینگ دارد

پارکینگ دارد

.

تعطیلات : جمعه ها باز است.

تعطیلات : جمعه ها باز است.

     
     
     
     
     

برچسب‌ها: آدرس باشگاه بدنسازی, تلفن باشگاه بدنسازی, باشگاه بدنسازی, شهریه بدنسازی, بدنسازی
+ نوشته شده در  چهارشنبه دوم اسفند 1391ساعت 0:12  توسط  فرید افشار  | 

باشگاه بدنسازی آراکس شعبه یوسف آباد

 

آدرس: یوسف آبادُ نبش خیابان۵۷  

تلفن: ۶-۸۸۰۶۷۴۰۵

ساعت کار سالن:

                    آقایان : ۸ صبح تا23               

شهریه: 

ماهیانه نود هزار تومان برای ۷روز هفته

( جمعه ها هم باز است)


برچسب‌ها: باشگاه بدنسازی در یوسف آباد, آدرس و تلفن باشگاه بدنسازی در یوسف آباد, باشگاه بدنسازی آراکس
+ نوشته شده در  دوشنبه سی ام بهمن 1391ساعت 23:4  توسط  فرید افشار  | 

باشگاه بدنسازی آراکس شعبه امیر آباد 

آدرس: امیر آباد شمالی ُ بین خیابان ۱۵ و ۱۶ روبروی کوی دانشگاه، واقع در

 دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران(البته ورود برای عموم کاملا آزاد است  )

  لطفا به همکاران، جلوی درب  بگویید : میخواهم بروم باشگاه بدنسازی آراکس، سپس با ماشینتان وارد مجموعه شوید

تلفن: ۸۱ ۹۳ ۰۱ ۸۸-۹۴ ۳۱ ۳۵ ۸۸

 

ساعت کار سالن: 

         ۸ صبح تا۱۶ : بانوان                               ۱۶ تا ۲۳ :  آقایان

شهریه: ماهیانه نود هزار تومان برای ۷روز هفته

( جمعه ها هم باز است)

 مساحت: 500متر - ارتفاع سقف: 20متر

 دارای پارکینگ با ظرفیت نامحدود است


برچسب‌ها: باشگاه بدنسازی در امیر آباد, باشگاه بدنسازی در قزل قلعه, باشگاه بدنسازی خیابان کارگر, باشگاه بدنسازی در شهر آرا, باشگاه بدنسازی گیشا
+ نوشته شده در  دوشنبه سی ام بهمن 1391ساعت 22:55  توسط  فرید افشار  | 





باشگاه بدنسازی آراکس نوبنیاد 

 

آدرس: میدان نوبنیاد ،خ صنایع ، خ لنگری ،روبروی بیمارستان چمران

  لطفا به همکاران، جلوی درب  بگویید : میخواهم بروم باشگاه بدنسازی آراکس، سپس با ماشینتان وارد مجموعه شوید

تلفن: ۵-۹۴ ۹۸ ۹۶ ۲۲

ساعت کار سالن :

بانوان:۸ صبح تا 14

  آقایان:  14 تا ۲۳ شب

شهریه ماهیانه:

 ماهیانه 110 هزار تومان برای ۷روز هفته

 

مساحت: 500متر - ارتفاع سقف: ۱۰متر

امکانات: ۱- دستگاه های بدنسازی از شرکت ماتریکس می باشد

 ۲- چهار عدد تردمیل حرفه ای

 ۳- هشت عدد دوچرخه اسپینیگ 

 ۴ - چند عدد دوچرخه برقی

پارکینگ:به صورت رایگان برای پارک 200خودرو

  

 

 


برچسب‌ها: باشگاه بدنسازی آقایان در پاسداران, باشگاه بدنسازی آقایان در نوبنیاد, باشگاه بدنسازی آقایان در اقدسیه, باشگاه بدنسازی منطقه یک, باشگاه بدنسازی فرمانیه
+ نوشته شده در  شنبه چهاردهم بهمن 1391ساعت 1:8  توسط  فرید افشار  | 

روانشناسان برای رسیدن  به آرامش  و زندگی بدون استرس  اجرای مطالب زیر را پیشنهاد می کنند.در بسیاری ازموارد  رعایت یک بند از انها منجر به تغییرات اساسی  زندگی انسان ها شده است.  بنابراین  با تامل  چند ثانیه ای روی هر بند شاید......

      در محبت کردن پیشقدم شوید.

راه خوشبخت بودن  سخت نگرفتن است ، سعی نکنید  خود را فراتر از آنچه که هستید به دیگران نمایش  دهید زیرا این کار انرژی زیادی از فرد  می گیرد و انسان را در حالت استرس قرار میدهد.

وظیفه زندگی این نیست که عالی و بی کم و کاست باشد، هر کس در هر موقعیت  از اجتماع  دارای آرزوهای دست نیافته است .بنابراین نباید خود را با دیگران مقایسه کرد .زیرا هر کس دارای ویژگی های منحصر به فرد خودش است.

همه روزه از کسی تشکر کنید.تشکر کردن وسپاس گزار بودن شرایط را برای رسیدن به آرامش  ذهن مهیا می سازد.

در زندگی عاقلانه رفتار کنید. زندگی مملو از فرصت هایی است که باید از میان آنها اقدام به انتخاب کنید،بی جهت از کاه کوه نسازید.

بیان احساسات خود را تمرین کنید. وقتی از کسی تعریف می کنید و احساس مثبت خود را با  او در میان می گذارید،خودتان به احساس  بسیار بهتری می رسید.

غرق شدن در امور بی اهمیت  وشادی های لحظه ای  نه تنها موجب آرامش نمی شود ،بلکه  برعکس کاری می کند  که همه  در مقایسه با آنچه بوده اند احساس  بدتری پیدا کنند،واین باعث بیشتر غرق شدن  می شود و این چرخه ادامه دارد تا....

به خاطر داشته باشید که در هر کار مشیت الهی در کار است، هر انچه که خداوند خلق کرده است مقدس می باشد، او تنها کسی است که در همه احوال نظاره گر اعمال  انسان می باشد.

وقتی کسی را تحقیر می کنید حاال خودتان هم بد می شود،واقعیت این است که نمی توان با ناراحت کردن دیگران به احساس خوب رسید.

بیاموزید که در لحظه اکنون زندگی کنید،اغلب نگرانی های ما  مربوط به حوادثی است که هنوز اتفاق  نیفتاده است. معمولا ذهن انسان بدترین حالت  یک  حادثه را پیش بینی می کند که اغلب  آن  حالت از حادثه رخ نمی دهد.

به جای آنچه می خواهید به آنچه دارید فکر کنید.

هر چه عشق بیشتری بدهید ،عشق بیشتری می گیرید و به نتیجه مهمی می رسید:عشق پاداش عشق است.

طوری زندگی کنید که انگار این آخرین روز زندگی شما است و شاید هم باشد.در واقع تضمینی وجود ندارد که برای ما فردایی در کار باشد،لحظه اکنون تنها زمانی است که در اختیار داریم.

هدف من کسب شهرت ونام نیک نیست ،به چیزی فراتر از آن می اندیشم.

رضایت از خود انسان را به تباهی می کشاند و به طغیان سوق می دهد.

 

 

 

 

+ نوشته شده در  سه شنبه دوم فروردین 1390ساعت 4:13  توسط  فرید افشار  | 

خیلی از بدنسازان دلیل عدم رشد سایز عضلات خود را با وجود ساعت ها تمرین سخت پیدا نمی کنند.به جرات می توان گفت حدود 80درصد این مشکلات با اصلاح رژیم غذایی مرتفع می گردد. با رعایت دستورات ساده زیر به رشد دلخواه خواهید رسید:

1-پروتئین:تحقیقات روی ورزش کاران (به ویژه آنهایی که مرتبط با افزایش وزن و قدرت هستند )نیاز پروتئین را 2.2 گرم به ازای هر کیلو وزن بدن در طول شبانه روز اعلام می کند.

مبتدی ها باید سعی کنند  طی 6 ماه اول تمرینات خود به ازای هر کیلو وزن بدن خود حدود3.3 گرم پروتئین در قالب 6وعده غذایی مصرف کنند.چرا که در مراحل ابتدایی ،عضلات بهترین واکنش را نسبت به تمرین نشان می دهند.پروتئین مصرفی باید اساسا از منابع حیوانی مثل گوشت قرمز ،مرغ ،لبنیات،تخم مرغ،ماهی و...تامین شود.زیرا این ها کامل ترین منابع پروتئینی هستند.

2-کربو هیدرات :در حالی که پروتئین مهمترین ماده غذایی برای رشد عضلات است ،کربوهیدرات ها هم در درجه دوم اهمیت قرار دارند .این ماده غذایی به صورت گلیکوژن در عضلات ذخیره شده وموجب می شود که آنها بزرگ وکامل حفظ شوند و سوخت لازم را برای تمرینات تامین می کند.اگر در فاز حجم هستید به ازای هر کیلو از وزن بدن روزانه 6.6 گرم کربو هیدرات مصرف کنید.تحقیقات نشان می دهد وقتی ورژش کاران کربوهیدرات دیر هضم را قبل از تمرین مصرف کنند نه تنها انرژی بیشتر و خستگی کمتری را تجربه کردند بلکه حین تمرین چربی بیشتری را سوزانده اند .در حد فاصل 30 دقیقه قبل از تمرین کربوهیدراتی دیر هضم مانند میوه یا نان سبوس دار همراه با پروتئین نوشیدنی مصرف کنید.بلافاصله بعد از تمرین باید از کربوهیدرات های ساده مانند سیب زمینی پخته و نوشیدنی های دارای پروتئین استفاده کنید.

3-نوشیدنی قبل و بعد تمرین:در حالی که رژیم غذایی باید اکثرا از غذا های طبیعی تشکیل شود اما تحقیقات نشان میدهند که یک نوشیدنی پروتئینی می تواند گاهی اوقات نتایج بسیار خوبی را به همراه داشته باشد. بهترین زمان استفاده از این مکمل ها 30دقیقه قبل از تمرین و  30دقیقه بعد از تمرین می باشد.

4-کراتین:یکی از موثرترین مکمل هایی که می توانید تهیه کنید کراتین است .برخی دانشمندان و متخصصان تغذیه موافق هستند که کراتین برای اکثر ورزشکاران پاسخ خوبی می دهد و فرقی ندارد که مصرف کننده در چه رده سنی ،جنسیت،....باشد.

+ نوشته شده در  جمعه بیست و هفتم اسفند 1389ساعت 21:48  توسط  فرید افشار  | 

انگیزه های انسان در مراحل مختلف زندگی محرک های واقعی حرکت او به حساب می ایند . به طور کلی هر کسی برای رسیدن به هدف های خود نیاز مند ابزار هایی برای طی مسیر است.انگیزه اولین رکن حرکت است و بعد از آن فاکتور های دیگری وارد میدان می شوند .در راه رسیدن به اندام دلخواه هم این مورد صادق است .مصمم بودن اولین قدم برای رسیدن به اندام ایده ال بوده و بعداز آن باید به سراغ ابزار های لازم ،مانند مکمل ها رفت.در این مرحله یک سوال مهم مطرح می گردد.آیا مصرف مکمل ها واقعا برای بدن مفید است یا تنها ابزاری برای کسب در آمد می باشد؟

پاسخ:

افراد چند دسته می باشند .گروه اول :به دنبال راحت ترین ،سریع ترین  روش هستند و قصددارند یک شبه به انتهای مسیر برسند .آنها از هر رژیم غذایی و مکمل ها استفاده می کنند  و می خواهند با کمترین تلاش به هدف خود برسند.گروه دوم :این دسته از افراد تنها راه رسیدن به اندام ایده ال را تمرینات سخت و ریختن عرق فراوان در باشگاه  می دانند .راه آسان و صحیح برای آنان بی معنی است واز نظر آنها تمی توان نتیجه گرفت مگر با استفاده از تلاش کشنده.گروه سوم :کسانی که بین گروه اول ودوم قرار دارند.ومی دانند راه حل درست با کمی تامل و تفکر به دست خواهد آمد.

 نتایج حاصل از تحقیقاتی که در طول سالهای اخیر انجام شده است  نشان می دهند که :اگرچه در مسیر رسیدن به اندام ایده ال نباید از هیچ سعی و تلاشی در باشگاه دریغ کرد ،اما محصولاتی نیز در بازار موجود می باشد  که سرعت رسیدن شما به اهدافتان را افزایش می دهد .تجربه ثابت کرده است که *مکمل های غذایی همه وظایف حیاتی را به عهده ندارند ،بلکه تنها یاری گر آنها به حساب می آیند.* 
+ نوشته شده در  جمعه بیست و هفتم اسفند 1389ساعت 21:47  توسط  فرید افشار  | 

زمانی که صحبت از عوارض زیان بخش استروئید ها  می شود به این دلیل است که به طور کلی ،هدف از ورزش این است که ما روزی به دارو ها احتیاج پیدا نکنیم ،نه این که برای ورزش کا ربودن از دارو استفاده کنیم.پس در ذهن خود مقایسه کنید که کدام روش منطقی تر و عاقلانه تر است.همچنین مصرف استروئید ها از کم شروع شده و کم کم ،زیاد می شود و بالاخره روزی شما را گرفتار خواهد کرد.

+ نوشته شده در  جمعه بیست و هفتم اسفند 1389ساعت 21:46  توسط  فرید افشار  | 

دم وبازدم(دم وباز دم نفس )،علاوه در تسریع در رشد عضلات ،شما را از خطر بیماری های قلبی-عروقی نجات خواهد داد و حتی به به رشد عضلات قلب که معمولا در کار با وزنه (اگر با هوازی همراه نباشد)کوچک می ماند کمک میکند .در حرکات وزنه آزاد ،زمانی که به طرف جاذبه زمین میروید.،باید نفس بگیرید و زمانی که به طرف بالا می آیید ،نفس را بیرون بدهید .در تمام حرکات با وزنه آزاد این دم وباز دم صدق می کند.

 

+ نوشته شده در  جمعه بیست و هفتم اسفند 1389ساعت 21:45  توسط  فرید افشار  |